Zaloguj
Nie ma w serwisiebodek610Kopiuj nick
bodek610

Płeć:
Dołączył:
Punkty: 600$
Podziękowania: 198
Posty: 383
ocenił na: 0
Może i nasz rząd nie jest prywatną filmą, ale najd**ilniejszą i najbardziej nierentowną firmą w naszym kraju jest.
_____
Obraz
Sygnatura•••
Nie ma w serwisieXziomXKopiuj nick
XziomX

Płeć:
Dołączył:
Punkty: 964$
Podziękowania: 1139
Posty: 6301
ocenił na: 0
NC+ i CANAL+ Za wciskanie ludziom pakietów w cenach wziętych z d**y. Za to, że wyciskają z klientów ostatnie grosze dając im droższe niż w umowach abonamenty na lata pod rygorem 'słynnej kary umownej'. Za to, że potrafią wydzwaniać do klientów po 10 razy dziennie żeby wcisnąć im droższy pakiet od tego co klienci mają. Wygląda to tak, że dzwoni konsultant i powie wszystko, że pakiet będzie tańszy, że będzie za darmo przez 6 miesięcy i że będzie pierdylion nowych kanałów, a potem klient budzi się z opłatami po 100 - 200 zł miesięcznie. Podobnie działa netia i tmobile. Wiem, pracowałem, NIE POLECAM.

tak mi sie przypomniało jak pojawiła się kara od uokik dla c+ www.forbes.pl/uokik-cyfra-bezprawnie-po ... 4,1,1.html ;) ;) ;) ;) ;) ;)
_____
Obraz
Sygnatura•••
Nie ma w serwisieCobrosKopiuj nick
14,8%
Cobros

Płeć:
Dołączył:
Punkty: 203$
Podziękowania: 7
Posty: 148
ocenił na: 0
Agito.pl W skrócie bo nie chcę się denerwować reklamacja klawiatury trwa od 20 kwietnia ( 20 dostali na magazyn ) w tym przez pierwsze 4 dni nawet nie wiedzieli że ją mają . Ostatni kontakt 29 kwietnia że niby gwarancja w toku ( cokolwiek to znaczy ) od tego czasu nie odpowiadają na maile . NIC W piątek "nasmarowałem " im na Facebooku to ktoś mi odpisał żeby podać nr reklamacji . Podałem i co ? I nic ? Mija poniedziałek i żadnej odpowiedzi . Na koniec poczytajcie sobie ich facebooka :

www.pl-pl.facebook.com/agitopl

Ludzie pozamawiali sprzęt za grubą kasę i go nie otrzymali . To już się nadaje na Policję !

Dodam że to było zamówienie firmowe a razem z tą klawiaturą zamówiłem sprzęt za 1000zł . I tak chyba powinienem się cieszyć że zamówienie dostałem . Ale jak mi się coś sypnie i przyjdzie na gwarancję znowu oddawać,to nie wiem co zrobię . :(
Podziękowania dla autora posta:
XziomX
Nie ma w serwisieXziomXKopiuj nick
XziomX

Płeć:
Dołączył:
Punkty: 964$
Podziękowania: 1139
Posty: 6301
ocenił na: 0
Nie mogę edytować pierwszego posta, ale dodam:

11. Sony - ODRADZAM
Z firmą Sony miałem już złe doświadczenia z milion razy, ale ostatnio nie przyjmując zwrotu na prawdę mnie wku**ili. Za kogo oni uważają nasz kraj? Za zaścianek? Ta firma ZA NIC MA KLIENTÓW, ale zacznę od początku. 2 lata temu kupiłem sobie słuchawki douszne. Jedna się popsuła tzn. od początku nie działała w telefonie Huawei. Nie działał też mini jack. Kiedy poszedłem do sklepu Sony Centre (NIE POLECAM bo obłsuga to jakieś totalne lamusy, który nie mają podejścia do klienta) okazało się, że te słuchawki są dobre tylko do telefonów firmy.. SONY. Co to ma być? To jest dyskryminacja i nierówne traktowanie innych firm produkujących urządzenia. Doradzono mi zainstalowanie aplikacji Sony ze sklepu google. Aplikacja ta nie działala z innymi telefonami niż sony... Słuchawki poszły więc się rąbać w pierwszy dzień po kupieniu, bo oczywiście fima nie zgodziła się na przyjęcie zwrotu! Okazuje się, że polskie prawo nie chroni klientów, którzy kupują w sklepach stacjonarnych. Nie ma żadnych 14 dni na zwrot. Te 14 dni są tylko przy zakupach przez internet i tylko po to żeby poczta polska więcej zarabiała.

Dwa lata później kupiłem głośnik tej samej firmy. Przez przypadek, natchnąłem się w internecie na porównanie głośników i w tej kategorii cenowej Sony przeważył. Dobrze wybrałem go i inny głośnik, żeby dokładnie przetestować sprzęt w moim domu, w odpowiednim środowisku i jeden z nich zwrócić. Sony przegrał jakością wykonania speakera i jakością dźwięku z JBL Charge 2+. Poszedłem oddać głośnik, no ale pan oczywiście nie przyjął, no bo jak, bo nie ma prawa, nie ma obowiązku, firma Sony Centre za nic ma poszanowanie klientów, politykę zwrotów itd. Oni mają za zadanie tylko opchnąć produkt i nic więcej się dla nich nie liczy. Głośnik sprzedam bo mi niepotrzebny. Mam lepszy innej firmy, a z firmy SONY ODRADZAM KUPOWAĆ COKOLWIEK.

Doszedlem do wniosku, że nigdy więcej nie kupię nic z tej firmy i wam tego nie polecam.
_____
Obraz
Sygnatura•••